Ik heb een klacht...

Een klacht indienen

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dat spijt ons om te horen! We doen er graag alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, dus jouw klacht is voor ons een belangrijk signaal.

Hoe kan ik een klacht indienen?

  • We raden je aan om eerst contact met ons op te nemen via 085 00 13 775. Wellicht kunnen we je dan direct helpen.
  • Lost dit het probleem niet op? Dan kun je jouw klacht via onze digitale klachten inbox melden. Daarbij kun je ook aangeven of je een suggestie hebt waardoor wij een vergelijkbare situatie in de toekomst kunnen voorkomen of hoe wij zo goed mogelijk tegemoet kunnen komen aan je klacht. Je kunt je klacht sturen via klacht@procademy.nl.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Na ontvangst van jouw klacht, nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met je op. We gaan in gesprek en proberen zo jouw klacht op te lossen. Lukt het niet jouw klacht op die manier op te lossen? Dan krijg je een schriftelijke reactie van ons met uitleg en toelichting waarbij we zoveel mogelijk streven naar een voor jou best mogelijke oplossing binnen de mogelijkheden van Procademy.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
We gebruiken de door jou ingevulde persoonsgegevens bij het melden van de klacht enkel voor het afhandelen van de klacht en zullen deze zo lang als nodig is, maar uiterlijk 2 jaar na het afhandelen van de klacht, bewaren in onze administratie. Je kunt op ieder moment inzage krijgen of een verzoek doen tot verwijdering via privacy@procademy.nl.

Ervaar zelf alle voordelen van procademy

Start je demo