Astrid van Aggelen
Download case

Simpel

“De e-learning software van Procademy heeft een aantal uitdagingen voor ons opgelost. Voordat we met Procademy werkten gaf ik samen met enkele collega’s eerstelijns trainingen aan nieuwe klantenservicemedewerkers. Tijdens een klassikale presentatie kun je geen rekening houden met de snelheid waarmee iemand leert. De één neemt informatie zó tot zich, de ander heeft daar wat meer tijd voor nodig. Dankzij e-learning kan iedereen in zijn eigen tempo leren. Grappig genoeg biedt juist software hierin de menselijke maat.

“Nieuwe klantenservicemedewerkers doorlopen nu dezelfde training vanaf dag 1”

De klantenservicemedewerkers van Simpel werken op verschillende locaties. Natuurlijk wil je dat alle medewerkers hetzelfde kennisniveau hebben. In de praktijk ontstond er onder meer vanwege de verschillende trainers, toch een verschil in kennisniveau, Ook moesten we weleens wachten met het geven van een training tot we een trainingsgroep geformeerd hadden. Hierdoor konden we niet altijd direct starten met het trainen van nieuwe medewerkers.

Dankzij de e-learning software van Procademy ontvangen al onze medewerkers nu dezelfde informatie. Een nieuwe agent kan meteen aan de slag met de e-learning, zonder te hoeven wachten op een klassikale training

De trainingen hebben we in samenwerking met Tele'Train ontwikkeld. En als we een vraag hebben over de Procademy-software dan zijn de vakkundige medewerkers goed bereikbaar en krijg je vaak nog dezelfde dag antwoord op je vraag. We zijn zo tevreden over e-learning van Procademy dat we bij Simpel nu ook voor andere doelgroepen specifieke trainingen aan het voorbereiden zijn via e-learning.”

Nog meer ervaringen lezen?

Nieuwsgierig wat e-learning kan betekenen voor jouw organisatie?


Neem vrijblijvend contact met mij op [email protected] (085 - 401 5001)
of via onderstaand formulier:

Je aanvraag is succesvol verzonden
Er is iets mis gegaan. Probeer opnieuw

Ervaar zelf alle voordelen van procademy

Start je demo